niedziela, 1 grudnia 2013

black look ♡

Patrze na datę ostatniego posta i jestem przerażona ! Ostatnio na nic nie mam czasu. Ciągle studia, nauka, spanie i tak w kółko. Kiedy już znajdę chwilkę czasu, aby zrobić kolejną stylizację to za oknem albo ciemno, albo deszcz. Dodatkowo brak fotografa. Niestety z Kasia studiujemy na dwóch trybach: ja dzienne, ona zaocznie. Więc kiedy ja mam weekend wolny to ona niestety nie. Co więcej mój cudowny chłopak studiuje na SA PSP w Krakowie. Przez dwa lata będzie przebywał w szkole w systemie skoszarowanym. Co oznacza, że widujemy się tylko wtedy kiedy dostanie przepustkę (zazwyczaj od piątku wieczorem do niedzieli wieczorem). Więc kiedy jest on to mam czas tylko i wyłącznie dla niego.
Oczwiście, posty w miarę możliwości będę się starła dodawać jak najczęściej.

Natomist dziś chciałam Wam pokazać moją stylizację, którą miałam na sobie w dniu ślubowania na strażaka mojego chłopaka. 



A tutaj dwa zdjęcia z Jerzym Fedorowiczem- niektóre z Was mogą go znać z roli Walusia w "Przepisie na życie".
Szczerze zaskczył mnie i Kasie tym, jaki jest otwarty na ludzi :) Kiedy zauważył, że go poznałyśmy to od razu podszedł i spytał czy zrobimy sobie z nim zdjęcie na "fejsa" :) Po czym przez cały tłum ludzi zgromadzonych na ślubowaniu zaczął wołać mojego chłopaka, bo znim także chciał zdjęcie.
(zdjęcie nie najlepszej jakości, poznieważ zrobione telefnem aktora, ale zasze jest ! )




koszula - SH
ramoneska - topubrania
spodnie - reserved
buty - allegro

 Wam jak mija weekend kochane ? Zabawa andrzejkowa udana ? Przelewanie wosku przez klucz zaliczone ?
Koniecznie dajcie znać ! :*

45 komentarzy:

  1. You always have the best outfits! I really like the jacket paired with that shirt!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przepiękna.:) A Wy wyglądacie tak kochanie razem. <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodziła Andrzejek ;p
    Fajne zdjęcia ;0

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne fotki! :D


    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia z Fedorowiczem! :) pięknie wyglądałaś. buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada wszędzie z telefonem, nawet na zdjęciach :D
    laseczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, koszula bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój facet tez jest strażakiem =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula i piękne buty !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wygląd bloga :)
    obserwujemy ? (napisz u mnie)
    Mam do Ciebie wielką prośbę.
    Mogłabyś mi poklikać w linki w tych postach?
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/aupie.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/foymall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/persunmall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/voguec.html
    Jeśli bym się na to zdecydowała i poklikała to napisz mi w komentarzu, a na pewno się zrewanżuje komentarzami do Twoich postów :)
    Bardzo zależy mi na tych współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też pamiętam ten dzień jak mojego Męża pasowali na Strażaka! Piękny dzień :) Ehh no to witaj w klubie fayer-menów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :) bardzo fajna Twoja stylizacja i na pewno świetny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zabawa andrzejkowa bardzo udana - na wykładach hahah :D

    pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za poklikanie w linki <3
    Zrewanżuję się kilkoma komentarzami :)
    obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. za mundurem panny sznurem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Za munduerm panny sznurem :) Coś w tym jest, mówi to dziewczyna policjanta ;)
    Świetna stylizacja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja. Śliczne zdjęcia ;3
    Piękna Ty *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna jesteś :)
    Bardzo fajny blog !! Ciekawie piszesz :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie razem wyglądacie :) wyglądasz cudownie ! wszystko mi sie tu podoba :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę! Jestem pełna podziwu! Na pewno nie jest łatwo przetrwać taką rozłąkę! Ale spotkanie aktora na takim wydarzeniu? Jestem zaskoczona:) Niestety wszyscy oddajemy się naszym obowiązkom. Złapanie tych wszystkich srok za ogon nie jest takie łatwe:) Pozdrawiam!

    POLA PRISME - BLOG - ZAPRASZAM:)

    OdpowiedzUsuń
  23. the leather jacket is hot
    www.urbanconcourse.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie wyglądałaś:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Congratulations on having one of the most sophisticated blogs Ive come across in some time! Its just incredible how very much you can take away from anything simply because of how visually beautiful its. Youve put together a terrific weblog space great graphics, videos, layout. This is absolutely a must-see weblog!
    jeux de avion

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna para z Was :) świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice pics my dear. I love family photos. I'll start following you. Hope you'll do the same!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny blog, muszę wpadać częściej:D

    http://www.chcebycparasolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super buty!
    http://minimepastel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing! I find you post very interesting )

    Read my post about Christmas diy ==> CHRISTMAS DIY

    Kiss Madina

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądacie razem cudownie :) Dużo szczęścia :)
    A ty wyglądałaś pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your blog:) Add you and I invite you to me:)
    http://shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna para ! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Like the outfit :)

    Visit my blog, maybe following?

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Now that our GFC follower button works again, I wanted to make sure I stopped back and followed like you asked. I am now following on GFC and hope you will stop back, follow and keep in touch! Love your style dear so much!
    xx Easy Outfits, by Pip

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi dear =) love ur blog =) I follow u ,hope u do the same =)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello baby!)

    Of course dear :) following you on GFC :) now it's your turn

    www.thecentralstreet

    kiss

    OdpowiedzUsuń